h1

Din nou fabrica de barbati

Martie 7, 2008

Mîine, de ziua femeii (mai înainte era ziua mamelor) se redeschid porţile la „fabrica de bărbaţi”.

Blogăreala are ceva „muieresc” în ea (nu feminin, nu matern, ci muieresc, cu multă multă bîrfă peste gard), are ceva toxic de care trebuie să mă decontaminez…

A venit primăvara, fraţilor! Gata!

w01.jpg

Biblie, studiu, întîlniri de taină, Biciclete, dormit în aer liber, călărie, tir, aer liber, parapante, escalade, traversări, caiac… şi multă natură.

Las fotoliul de blogăr pentru şaua calului, las tastatura pentru praştie şi arc…

Să ne fie de bine!

Mîine la ora 9.00, în C3, ştie lumea… (dimineaţă, că seara ar fi fost la ora 21.00 🙂 ).

8 comentarii

  1. Marius, ce de activitati in aer liber ti-ai propus! Iti doresc sa ai atata timp cat sa le poti face pe toate. Adevarul e ca spatiul virtual ne acapareaza prea mult uneori… Si ne instrainam de lumea reala, de natura, de oameni. De acel spatiu in care putem fi in cel mai real mod…noi insine! Ori, nu trebuie sa uitam asta. Dar nici acest „loc” nu e de lepadat. Atatea articole deosebite, comentarii interesante, noian de informatii, oameni deosebiti. E frumos. Daca ar fi sa ne intalnim toti, fata in fata, ar fi destul de dificil. Ori aici ne intalnim mult mai lesne. Ma gandeam intr-o zi: de cand nu am mai scris o scrisoare pe hartie, in modul epistolar clasic? In armata am scris sute de scrisori. Oare cum ar fi fost(ce idee si al mine?) sa fi corespondat tot ceea ce s-a scris aici, prin epistolele clasice, prin Posta? Ha, ha!
    Salcia din poarta casei a inverzit. Miroase a primavara. Sunt nerabdator sa pun flori in gradina, sa curăţ pomii, sa simt cat mai mult razele soarelui pe faţă.
    O primavara minunata tuturor!


  2. Multumim la fel domnilor profesori :grim: !


  3. timpul se face, Alex, timpul se face, voi lua din altă parte, ai intuit de unde, nu?

    Exact asta spun pe fabrica de bărbaţi…

    Nu voi renunţa la blogul acesta, dar îşi va modifica structura.

    O primăvară minunată şi ţie!


  4. Alex… ceea ce zici u ca ii virtual este mai real decat crezi dumneata. De exemplu’ ceea ce gandesti u este mai real decat ceea ce vezi sau percepe mintea ta ca vezi. Aparentele insheala. Tu esti mai real decat ceea ce vezi, ma refer la ceea cu ce gandesti.
    Timpul asta de care zici ca nu iti mai ajunge, shi el este doar o aparentza. Sa zicem ca ai acum in fatza un echer (instrumentul ala cu care „masori” unghiuri) de marimea normala. gandestete ca ai un echer de dimensunea pamantului, daca potzi sa itzi imaginezi=sa crezi ca pe al vei vedea din loc in loc gradele shi mai des minutele si mult mai des secundele. Dar daca planeta noastra ar fi fost de 10 ori mai mare, atunci sigur aveai mai mult timp, de 10 ori mai mult :P.
    Am in minte o reclama: FA ceva, numai FA.


  5. Bogujoy, timpul este cum ţi-l faci.

    Toţi avem 168 de ore pe săptămînă, numai că unii ştiu să îşi vîndă talantul cu profit, alţii îl îngroapă.
    Toţi avem un singur talant, nu este nimeni care să fie lipsit de el.

    Acel unic talant este TIMPUL.

    Cu el trebuie să facem ceva.

    Fă ceva…


  6. S-a schimbat semnatura,apoi poza,acum structura..Domnul sa ne schimbe pe toti dupa Voia SA!


  7. da, Elisa, semnătura, poza, structura, chiar şi aparenţa site-ului, chiar şi conţinutul.


  8. Acum ,daca nu ar fi siteu-l blogul?> 🙂 nu am putea vorbi cu mihai dinAm,erica sau cu altii din Spania,dar cre ca trebuie cumpatare in toate si ca timp,si ca..si ca…
    Dar am invatat si despre noi,cate ceva..am invatat si din cele ce vrea Dumnezeu..nimic nu e intamplator..
    Despre ecumenism,care va fi baza pe care se va aseza anticristul, multa lume nu stie multe…
    Nu cred ca nu trebuie sa functioneze,parerea mea . 🙂
    Si eu am gresit si imi cer iertare..si iert pe cine m-a mai( )`de fapt am si uitat..oricum nu e intamplator,
    trimisul in iad,mi s-a facut pe privat..asa ca ..
    nu ma pot cai,ca acuz de ecumenism pe frati,o sa fac aceasta acuzatie mereu..oricui nu tine seama de Domnul si cuvintele lui,in legatura cu 6 6 6.Asa inteleg eu,pentru ca avem o maaaare raspundere.



Lasă un răspuns

