h1

De ce am revenit?

Martie 12, 2008

M-am întors acasă, între „românaşii mei dragi”, după ce am hălăduit 40 de zile prin pustii şi pe coclaurii wordpress, aşa cum am spus.

Mi-am luat o perioadă de post de topuri şi bine am făcut. M-am ascuns prima dată la limba portugheză, apoi am stat şi pe la latină, la limba engleză am stat cel mai mult, m-am plimbat şi pe la germani, am încercat şi japonezi pînă mi s-a pierdut urma.

Mare relaxare! A meritat exerciţiul! Am scris de plăcere şi fără gîndul la faptul că fiecare wordpresăr român îmi vede postările cînd intră în dashboard în fiecare dimineaţă.

Mi-am redus şi postările de la două pe zi la una pe zi, tot ca o formă de post. Prea mare plăcerea de scrie. Înfrînarea este ultima roadă a Duhului. Abia mi-am găsit butonul roşu de oprire, era la spate şi nu ajungeam cu mîna.

Acum m-am întors, sper eu, decontaminat de pohtele urcării şi tentaţiile popularităţii.

Ce s-a întîmplat în această perioadă de 40 de zile?

Mi s-au liniştit apele. Am pierdut cititori, comentatori (unora le salut ideea de a mă părăsi) dar a rămas un public tăcut şi discret, dar perseverent.

În rest… să avem sănătate şi să ne fie tutuor spre bine aşteptarea Paştelui.

Îmi pare foarte rău pentru iritarea pe care o produc iar unora prin cocoţarea în dashboardul vostru. Se pare că asta a produs unora o nouă „alergie de primăvară”. Nu-i cu voia mea!

Cam asta e: mi-era dor de limba română, nu de toţi românii, dar de limba română, da…

33 comentarii

  1. ai fost plecat?:O
    asta da shoc pentru mine…
    recunosc ca de cand m-am angajat nu am mai intrat in fiecare zi.. da` de fiecare data cand intram gaseam ceva proaspat si ma bucuram si mancam pe saturate:)
    imi place modul tau de-a expune ideile si de-a face lumina pentru cei care avem probleme cu dioptriile prejudecatilor:)
    nu mai imi ramane decat sa iti urez un bun (re)venit…
    restu sunt detalii, detalii
    (p.s. te-asteptam sa vii in marasti:D )


  2. printrenori, bine ai revenit si tu din nori 🙂

    bine faci că munceşti, slavă Domnului că unii mai şi muncesc pe lumea asta, nu stau doar pe bloguri 🙂

    Mulţumesc pentru cuvintele de încurajare, da, vin în data de 19 cu o temă explozivă….

    „Duşmanii lui Isus”


  3. Pentru oricine intra in acest loc este limpede ca Marius Patratosu scrie din plecere si ne ofera cu bucurie din preaplinul inimii, invitandu-ne pe toti sa ne infruptam din bunatatile pe care le ofera cu generozitate tuturor. Este un loc al comuniunii intru credinta in Hristos. Si un loc al unui ecumenism autentic, sincer. Un alt fel de a redescoperi impreuna calea spre apropiere, spre intelegere, spre unitate. Unitate care trebuie sa fie nu doar un deziderat declarativ, ci chiar o porunca pe care toti trebuie sa o implinim. Dumnezeu este Unul si acelais pentru toti, iar noi copiii Sai.
    Aici „mancam pe saturate” (cum bine spune „printrenori”) din bunatatile credintei pe care o marturisim. Impreuna!
    Sa ne dea Domnul la toti sanatate si intelepciune! Iar Pastele sa ne aduca lumina in suflete, bucuria iubirii si a intelegerii.
    Asteptam si tema exploziva! Si foarte actuala, din pacate. Sunt multi dusmani ai lui Isus.
    Marius, e bine aici „acasa” la tine. La noi…


  4. Stralucire !!!
    Stralucitor !!!


  5. Nu fi prea darnic cu aprecierile, Alex, că încep să mă simt prooroc mincinos… 🙂

    Luca 6:26 Vai de voi, când toţi oamenii vă vor grăi de bine! Fiindcă tot aşa făceau părinţii lor cu prorocii mincinoşi!

    Noroc că mai sînt şi care să mă vorbească de rău… ca să compenseze.

    Aşa cum spui, Le „voi” acasă! E cafeneaua deschisă tuturor… „La pătrăţosu”

    https://patratosu.wordpress.com/2007/11/19/cafeneaua-mea-la-patratosu/

    Ce e strălucitor, Pety?


  6. Poate ti-ai pierdut cititori/comentetori dar (mi se pare mie?) ai „gasit” alti noi.


  7. Chiar e un „loc” unde ma simt bine. Nu exagerez, nici nu lingusesc, ca de la dulcegarii o dam in diabet!
    Pai ce sa fie stralucitor?(Pety) Soarele de pe cer! De ce ii spuneau oare bunii si strabunii nostri…”sfantul soare”? Chiar, de ce oare?
    Sună tare fain: „Cafeneaua La Pătrăţosu”! Poftiţi cu încredere!


  8. Exact aşa cllod, am pierdut şi-am cîştigat.

    Mulţumesc, Alex…


  9. Castigam,pierdem…asa e viata…dar depinde si ce castigam si ce pierdem,
    cafeneaua nu s-a desfiintat…dar subiectele nu mai sunt aceleasi,
    multi s-au dus pe la vindecatoru,
    dar au ramas prieteni. 🙂
    dar Patratosu, a ales sa fie asa. 😦
    era prea multa agitatie..dar era frumos..
    eu astept pe Eulalia. 🙂


  10. Chiar ma gandeam intr-una din zile cum reusesti sa faci atatea lucruri (nu le enumar in nici o ordine): sa scrii pe blog, sa raspunzi la comentarii, sa fii pastor, profesor, sot, tata, fiecare din acestea cerand responsabilitate, dedicare, timp etc.
    Cred ca a fost intelept sa faci o pauza pe blog. Mi-am dat seama si eu ca iti place scrisul, si poate ca pentru tine este modul cel mai simplu si usor de exprimare.
    Astept ziua de 19. Vezi ca ne tii in suspans!


  11. De ce ti-ai schimbat poza? Nici nu te-am recunoscut cand am vazut poza ce o postezi acum; dar am vazut articolul tau „Ce se mai poarta pe la nuntile noastre” (ce l-ai postat si pe blog anul trecut) intr-o revista ce a ajuns si pe aici, desi este de anul trecut, in care era aceeasi poza ca cea de pe blog.
    Mi-am facut abonament la acea revista, asa ca astept si alte articole scrise de tine.


  12. Fata!
    Cand Moise a coborat de pe munte 🙂


  13. Bine ai revenit Marius!
    Te-am citit si in pustiu, dar esti mai la indemana cum. 🙂


  14. Marius, bine ai venit intre noi intolerantii. Spun asta, fiindca de cind dus ai fost am ratacit pe la alti „prieteni” de ai tai. N-am avut succes ca cica eu sunt mai intolerant de felul meu iar ei nu sunt. La unu’ nici nu mi-a lasat mesajul (probabil ca nu era destul de pro-host).

    Ehhhhh….toleranta…..ce virtute sfinta….
    Aici in State n-ai voie sa fii impotriva nici unei idei decit aceea de a avea o idee.


  15. M-am bucurat cand te-am vazut… Mi s-a parut ca-mi dai putin dreptate! 🙂


  16. Nu-ţi dau dreptate cu ce spui despre mine acolo în înregistrarea aia, Ionatan, deşi îmi place, mi-a părut rău că a fost aşa de scurtă 🙂

    Dar îţi dau dreptate că şiaşa se poate lupta cu izvodirile minţii şi că este o chestiune de valorificare a talanţilor

    Elisa, vine înapoi şi Eulalia, acum muncesc la cursuri de mă spetesc.

    Draga GAby, şi eu mă mir cum se pot face atîtea lucruri… depinde de priorităţi. Petnru mine Dumnezeu este prioritatea numarul 1, oamenii sînt priotirtatea numărul 2, familia… ucenicii mei, pastor, profesor… este cu oameni… dacă este vorba de oameni las toate celelalte baltă.

    da, mi-a prins bine reducerea ritmului dela 2 posturi pe zi la 1, aşa s-au redus şi comentariile, şi comentatorii, unii au plecat e nervi, alţii de plictiseală.

    am rămas undeva la 800-1000 de vizitatori pe zi în medie şi 2000 de accesări pe zi,ceea ce este mai mult decît pot duce …

    a fost un exeriment bun.

    19?, înainte de 19 este 18, mai mare suspans, consiliul uniunii…

    Poza asta este mai aproape de cum arăt acum.

    vorba lui Ada milea, „acu tre să mă desgrăş” 🙂 am pus-o drept pedeapsă

    Ok, Gaby, sper că nu ţi-ai făcut abonament doar dincauza articolului meu, că s-ar putea să nu fiu prea des pe acolo.

    Romoflorin, bine că te văd din nou la faţă… ţinem aproape

    DAniel, da şi eu sînt intolerant, mai ales cu păcatul şi prostia, din păcate le am pe amîndouă şi eu, de aceea sînt intolerant înprimul rînd faţă de mine…

    Bun regăsit, intoleranţi la păcat şi prostie… sau în ordine inversă.. cum vreţi.


  17. După post de top, să-ţi fie cathartică reîntoarcerea.
    ‘Pătrăţosu se-ntoarce’, nu? 🙂


  18. si ce cauta un baptist intr-un top care tine de o limba majoritara intr-o tara majoritara cu o religie majoritara ortodoxa???

    Ce cauta?

    vrem sa se stie ca sa intelegem bine 🙂

    http://bastrix.wordpress.com/2008/03/12/povestea-lui-esti-mare-dusmanos-si-invidios-saurestul-e-tacere/

    obsedatu nu se poate abtine nici macar in post… 😦


  19. Patrix, nu majoritatea trebuie să fie criteriul.

    Spun asta gândindu-ma la:
    – Potop (Noe)
    – Sodoma şi Gomora (Lot)
    – Intrarea în Canaan (Iosua şi Caleb)
    – Oastea lui Ghedeon (doar o mică parte a fost aleasă)
    – Pe vremea lui Ilie (o mică parte din popor nu s-a închinat la Baal)
    – În timpul lui Iisus (toţi erau „fii ai lui Avraam”, aşa cum toţi suntem „creştini de 2000 de ani”)

    E drept că de multe ori se urmăreşte cantitatea, dar în acelaşi timp sunt sigur că Dumnezeu vrea calitate. 🙂

    Am pomenit lucruri din Biblie pentru că o consider 100% adevărată. Oricine poate să creadă orice, dacă vrea… Alegerea fiecăruia şi rezultatele vin apoi. 🙂

    Dacă e vorba de „top”… poate e o împlinire a versetului:

    „Domnul te va face să fii cap, nu coadă; totdeauna vei fi sus, şi niciodată nu vei fi jos, dacă vei asculta de poruncile Domnului, Dumnezeului tău pe care ţi le dau astăzi, dacă le vei păzi şi le vei împlini”
    (Deuteronomul 28:13)


  20. Ghita B. aşa cum spuneam, nu mulţimea repreztintă criteriul pentru adevăr, nici majorităţile.

    Aşa sper să fie, cum spui tu.

    Patrix, nici măcar n-am avut răbdarea să citesc, Camix, „Bastrix se întoarce” exact la mocirlă… la acelaşi tip de discurs fără ţintă, cap şi coadă…

    Fie binecuvîntat şi el!

    Vorba ta, nu se poate abţine nici în post…. asta este!


  21. „E greu sa te abtii de la a fi in “frunce” dupa ce ai fost fruntas atitea luni!!! O fi vanitate? O fi campanie electorala? Vom vedea!”

    Citat din intelepciunea lui Ted Doru Pope


  22. De unde, Visitor? Nu cred că e pe blogul lui ….


  23. Draga Visitor 🙂

    i-am raspuns…


  24. ..Unii am plecat la doctor. 🙂
    dupa tratament o sa revina. 🙂

    ..Da,a cum nu mai avem Patratos,avem Pastor..

    ..Se zice ca ceea ce e bun,nu tine mult..dar eu cred acum,ca dimpotriva,ceea ce da Domnul bun,tine in veac!

    Asteptam sa mai invatam..pana cum am invatat sa ne mai infranam,pe post,sa fim mai atenti,sa ne intoarcem la inceputuri. 🙂


  25. Spune-mi cu cine te insotesti …

    😀


  26. Dupa „calatoria” facuta, ce spui este lumea in curba?


  27. Lumea este curbă, Cllod!

    aşa Elisa, mă bucur, tocmai am făcut şi eu un exerciţiu de înfrînare!


  28. Inainte sa pleci ai uitat sa zici: „I’ll be back!”. Ai zis in „wwjd in top wordpress” ca n-o sa te mai gasim in top blogs „si” top posts „si nici” la growing blogs. te-am gasit la primele 2 😀 poate ca indiferent de cat vrei sa iesi din „tops” nu prea iti iese. Cred mai degraba ca „revenirea” te-a aruncat inapoi de unde ai vrut sa fugi. daca e asa, e putin ironic, nu crezi?
    Peace :)>-


  29. draga N-o, m-am dus pentru o vreme, aşa cum s-a dus şi Domnul în pustie,

    am fugit de TOPURI, aşa cum acum fug de premiere,
    m-am decontaminat de pofta Topului şi acum nu îmi pasă pe ce loc sînt,

    chiar am avut o supriză să văd că după ce mi-am pierudt în aceste 40 de zile aproape 1000 de cititori, sînt tot pe locul 1,2,3, oricum vecinătatea nu mă onorează 🙂

    Acum nu îmi pasă, pur si simplu unde şi pe ce loc sînt, pentru că nu preţuiesc deloc nici topul wordpress şi nici alte topuri.

    Mi-este mult mai comod acum să văd în dashboard ce se discută pe la noi pe români, am revenit pentru o chestie de convenienţă.


  30. Noi,am luat si luam ceea ce e pentru constructie..demolarile le lasam pana ce primim autorizatie de demolare. 🙂


  31. Glad u’re keepin’ it real. keep up the good work!


  32. Caraghios este omul,care vrea sa fie bagat in seama cu orice pret,,,
    Nu prea vad leacul acestui om,daca singur nu cauta vindecare prin”omorarea” fiarei,care zace in om.



Lasă un răspuns

