h1

Mor după tine 3…. 20

Mai 1, 2008

Vă mai amintiţi, Mor după tine 1?

Ei, am văzut acest lucru încă o dată.

Am văzut în sfîrşit sicriul cu cea mai mare cifră.

Am stat la căpătîiul lui. 95 de ani. Asta s-a întîmplat trei luni în urmă.

Domocoş Florian, a trăit 95 de ani, aşa scria în ianuarie pe sicriu!

Eva, nevastă-sa avea ochii uscaţi de plîns atunci. O bătrînă mică, chircită, 90 de ani.

A venit primăvara între timp. Pentru Eva a venit toamna. S-a uscat în fiecare zi, timp de 90 de zile, cîte o zi pentru fiecare an pe care l-a trăit. S-a uscat de dor după Florian, iubitul tinereţii ei.

Murea de drag după el şi-a „murit după el”.

Am înmormîntat-o în Joia Mare. A fost o înmormîntare însorită, cu zîmbete.

Ca un mir de nard curat le-a fost viaţa.

Florian 95 de ani,

Eva, 90 de ani.

72 de ani de căsnicie!

60 de ani pe calea credinţei…

Cele mai frumoase poveşti de dragoste pe care le ştiu sînt cu bătrîni… Mai am cîteva, dar …. nu mai am timp!!!

Merită o dedicaţie, uite aşa, ca la radio.

Lor li s-a terminat numărătoarea inversă… mie abia-mi începu…

20 comentarii

  1. Acum înţeles 😦 🙂 😦


  2. si eu 🙂


  3. Fr. Marius, `You are sure`?


  4. 🙂 … 😐 …. … 😦


  5. Se duc cei neprihanitii..!responsabilitatea pentru Biserica de pe pamint este pe umerii nostrii..!ne rugam Domnului sa avem umerii puternici !asta noapte a plecat un frate drag noua I.Ignat

    Domnul sa ne intareasca !


  6. ei au fost „uriasii”..!urmasul Uriasului de la Golgota..!


  7. si noi pe urmele lor……..ferice de mortii care mor in Domnul!


  8. Tare frumoasa si emotionanta tema. Ca si prima, de care ai pomenit aici. Acum inca mai sunt astfel de modele de viata traita intru iubire, respect, intelegere si daruire reciproca. Dar cate vor mai fi peste cativa ani? Mi-e greu sa incerc un raspuns. Poate Dumnezeu va randui sa mai ramana si astfel de drepti in fiecare generatie… Modele mcare sa arate ca…”se poate”! Pentru cei care azi spun ca asa ceva nu mai e cu putinta in astfel de vremuri..


  9. CAmix, mă bucur că din cînd în cînd sînt înţeles,
    La fel, Mircea,
    Da, foarte sigur, Fun!

    Punem pariu?

    Mari, care-i semnificaţia emoticoanelor? 🙂


  10. SPECIAL PENTRU LIBIU!!!

    Draga Libiu, îmi pare atît de rău….

    Dacă mergi la înmormîntare, spune din partea mea că fratele Ion Ignat mi-a fost un înlocuitor de bunic din partea tatălui.

    Am copilărit în curtea lui, am amintiri frumoase „de pe Cîrpa”, era un om extraordinar. Foarte încăpăţînat, dîrz, îmi amintesc mersul său pe jos, ţeapăn-săltat.
    El m-a învăţat să aprind lampa cu petrol şi pe el l-am văzut cum se spăla şi se schimba sîmbăta seara pentru a citi din Biblie, pregătindu-se pentru a doua zi să ia cuvîntul la Studiul Biblic.
    L-am iubit mult şi aş fi vrut să vin la înmormîntare, dar nu pot.
    Domnul să o mîngîie pe Mariana şi pe sora Lucica aşa cum ştie El cel mai bine!

    Trimiteţi-mi poze de la înmormîntare, vă rog, să-l pot plînge şi eu.

    Domnul să fie cu gura voastră acolo.
    Şi citeşte aceste trei rînduri din partea mea.


  11. Draga Alex, eu vreau cel puţin 50 de ani cu soţia mea, am scurtat de la 72 încoace de dragul ei…

    Nu-i pot cere să mă suporte atît de mult.. .
    M-am oprit la 50 de dragul meu.
    Nu-mi ajunge mai puţin să o cunosc … este absolut fascinantă.

    Sîntem abia la nr. 17.


  12. … mie abia-mi începu…

    Ma refeream la asta si am gandit ca poate e ceva medical… un motiv de ingrijorare….

    Nicidecum ceva ironic… nu procedez asa…


  13. dintr-o coincidenta ciudata azi, inainte sa citesc postul, am fost la mormantul cuiva drag… si desi stiu ca acolo sus e mult mai bine ca aici jos, dupa cum spunea cineva mai sus ‘Se duc oamenii de bine’…

    …si plus ca nu stiu daca am priceput bine semnificatia numerelor din titlul ultimelor doua posturi (inca sper sa nu)
    cam asta simteam atunci cand am ‘scris’ emoticoanele alea`..

    iar ‘dedicatia’ pe care ati facut-o lor e absolut superba.. multumesc pentru postare!


  14. Deja 17? Sa va dea Domnul inca multi, multi inainte! Cu sanatate si iubire binecuvantata si jertfelnica. Si nu doar 50, cum „ti-ai propus”. Stie El cel mai bine cati.
    Multa sanatate!


  15. E altceva, Fun, dar are şi legături medicale…

    Mulţumesc, Mari, vei descoperi curînd semnificaţia cifrelor din dreptul posturilor.

    Mulţumesc, Alex, da, numai 17, şi este abia începutul.

    dar este atît de frumos.

    După Dumnezeu, familia este cel mai frumos lucru din viaţa mea!


  16. tocmai asta ma intrista…ca am inteles semnificatia numerelor ….si as fi preferat sa ma insel dar se pare ca nu ma insel 😐


  17. semnificatia cifrelor… oare are legatura cu 19 Mai?


  18. nu, nu te înşeli, Mari!
    da, nu te întrista, pentru majoritatea va fi un lucru foarte bun.

    Ar trebui făcute rezervări în cîteva restaurante pentru petreceri 🙂

    Oarecum, Andy, oarecum!

    Da, are cumva legătură!


  19. […] Mor după tine IV – Lena Moldoveanu Vă mai aduceţi aminte cînd vorbeam despre perechile care devin aşa de mult una că nu-şi pot supravieţui mult timp unul altuia? (Mor după tine 1, Mor după tine 2, Mor după tine 3) […]


  20. […] mea nevastă şi cere-i sarea, dar s-au iubit aşa de mult că au murit unul după altul. Mureau chiar unul după altul, a murit tataia şi mamaia i-a urmat, a murit bunicuţul şi mamăica s-a […]



Lasă un răspuns

