h1

CAV-ul – varianta audio

Mai 7, 2008

La cererea „ascultătorilor”, cu mare frică şi timiditate, am pus şi varianta audio a mesajului de la Cluj, Calea, Adevărul şi Viaţa. Sînt şi celelalte pentru cei interesaţi. Îi mulţumesc lui Pety pentru munca de editare. Excelentă muncă.

Este o predică despre Noul Chivot – Isus. El este noul Toiag – Cale, este noul Vas cu Mană – Viaţă, este noua Tablă a Legii – Adevărul.

Nu ştiu dacă trebuie să îmi cer scuze pentru accentul moldovenesc. Dimpotrivă 🙂

În rest, editaţi voi bîlbele şi parantezele.

Da, am vorbit alert pentru că m-am luptat cu timpul. Nu strig de obicei la lume. Nu-mi place, dar de data asta mă alerga limba mare de la ceas.

Iată AICI.

14 comentarii

  1. De asta te tot plimbai pe podium, ca te alerga limba de la ceas? Data viitoare o sa legam limba aia de la ceas ca sa nu te precipiti!… iar predica o iau ca o consolare, dar era fain sa ne vedem. Oricum chestia cu „in cale”, nu „pe cale” am auzit-o chiar Luni.


  2. Nu, m-am plimbat pe podium pentru chivot. Andreea Faragau face cîte o chestie excelentă menită a ilustra ce spun. De data asta era chivotul cu elementele din el.

    Ce-ai auzit luni, sînt curios despre „în cale” şi „pe cale”?

    Mi se caută cuie pentru răstingire oricum. A fost foarte căutat săptămîna asta postul cu Isus …


  3. Ei, nu! ce se-ntampla, esti bantuit ?! era de bine, dragule! si daca era de rau, ce?!
    tocami am citit pe „Amintiri cu sfinti” ca fr. Richard W. a fost catalogat ca antichrist. Si fr.Daniel te-a citat referitor la mistica si mistici. Interesant. Mi-a placut.
    asa ca, eventual pune in vanzare bilete de intrare pt cei care te cauta. Ar mai fi un castig! 😀 😀 😀


  4. Mie mi-a placut foarte mult imaginea raportarii la un ISUS, deasemenea, in relatie.

    Excelent!!! Acum cand gandesc in acest mod, vad mai multe puncte de referinta in relationarea mea cu Divinitatea.

    Ma gandesc la Fiul care S-a sacrificat la cruce pentru mine, ca la cel mai bun prieten. Cand vin inaintea Sa, ori cand stau in prezenta Sa, ma simt bine, acceptat. Deasemenea, ma gandesc la Isus care e „prieten bun” cu Duhul. Iar actiunea Duhului, in viata unui crestin este sfintenia. Cand vin deci inaintea lui Isus, ma simt bine, dar si stingher… ca daca Duhul este trist (intristat de faptele mele), este trist si Domnul.

    Pentru mine este interesant aceasta viziune, care aduce un plus in viata spirituala personala.


  5. Exceptional mesajul! Posibil ca ar fi eficienta adaugarea de mesaje audio, exprima mult mai mult din gandirea ta. Da un alt cadru (reper) de raportare (interpretare).

    Vei fi perceput altfel de cei care nu te cunosc personal.

    Accentul, dah nu prea clujean 🙂 scuzam, scuzam 🙂


  6. Crestinism fara Christos nu exista. Am ascultat mesajul inainte de a pleca de acasa, ma rog Domnului sa raman in EL si El in min.

    Multumim de cuvinte datatoare de viata.


  7. Nu prea inteleg aplauzele? erau pentru Marius Cruceru?
    ca Domnul nu are asemenea nevoi. 🙂
    sau e o adunare americanizata? . 😦

    de fapt am luat un angajament,ca nu sa mai spun decat pe privat,cand ma”poticnesc” in ceva,care mi se pare
    „oceni mnogo”esli znaes,paruschi,ia tebia budu gavariti
    tac.Ia znaiu nimnosco,cito zabala maia babusca”
    Daca sunt in Hristos,nu mai am nevoie de nimic.Sunt si eu totul..daca… . 😦
    cand voi fi asa?


  8. Am ascultat predica ,mi-a placut mult cum ai explicat , CALEA ,ADEVARUL SI VIATA.
    Gandi s-a inspirat din viata lui Isus si spunea englezilor:” Din crestinism,dati-mi-L noua pe Hristos!
    Restul pastrati voi!


  9. Bîntuit de ce, CiprianS?
    Da, am văzut că Daniel a pus faza aia. Mi-aduc aminte de ea, eram în maşină. Frumose vremuri.

    La mine nu se ajunge cu bilete… e gratis 🙂

    Eu sînt cel cîştigat din pricina celor care vin la mine.

    Da, este o întreagă poveste pe care le-am spus-o studenţilor azi la cursul de retorică cu Isus-Relaţionalul.

    Romuluss, mulţumesc pentru apreciere. Da, cred că ar trebui făcută o pagină separată pentru asta. Am mulţi giga cu audio.

    N-ai idee cît m-am chinuit să îmi păstrez „accientul” şi după 14 ani de oradea 🙂

    Alexander, aşa să fie.

    Elisa, sper că aplauzele nu erau pentru mine… Nici eu nu practic.
    Sper că Domnul le-a primit..

    Viorica, filmul Gandhi este unul dintre filmele care m-a marcat foarte mult. Merită văzut. Ben Kingsley face un rol excelent


  10. Asa mai merge … k de notat acolo, la debitul tau …cam zero.

    Merci merci.

    De ziua copilului mai rar , da ? …asa ca pentru copii? 🙂


  11. Accentul moldovenesc are caldura lui,care nu exista in alte dialecte. 🙂


  12. Iti voi trimite predica pe privat data viitoare si tie, Ionel si tie, Elisa.


  13. Draga Marius David,

    mi-a prins bine reascultarea predicii. ma gandeam ca ar fi fain daca ai pune si predica despre rugaciunea Tatal nostru…
    sa inteleg ca va aparea un CD?


  14. Mă bucur că a folosit…. Da, probabil, va ieşi un CD. Nu ştiu… să vedem, dacă mă ajută PEty.



Lasă un răspuns

