h1

Cine m-a văzut …01

Mai 20, 2008

Un prieten mi-a făcut o supriză. Mi-a trimis o fotografie de prin 1990. N-am ştiut cînd a făcut-o, cu ce a făcut-o, că pe vremea aia nu erau aparate digitale.

Mi s-a pus un nod în gît. Ce prietenie frumoasă! Ce zile, în care stăteam să memorăm paradigme în greacă şi ebraică, să discutăm rîzînd sau luîndu-ne de gulere despre tot felul de lucruri: poezie, sculptură, religie, om, anatomie, Babel, creaţie, stupi, însurătoare…

Acesta a fost primul meu birou. Memoram împreună

Acum, în aceste zile în care îmi merge numărătoarea inversă, îmi face foarte bine această fotografie.

Nu-mi plac fotografiile cu mine, dar asta îmi face bine pentru că „văd” în ea chipul prietenului meu, nasul turtit pe aparat şi retina roşie, amprentată cu această imagine.

Nu-i important că mă văd eu aici, este important că m-a văzut cine m-a văzut

la-studiu.jpg

21 comentarii

  1. va salutam revenirea…! si apropo de numaratoare… in armata se zice se numara AMT ( a mai trecut) si AMR (a mai ramas) si pragul era la jumatate…
    Cu viata noastra nu prea stim cand trecem pragul…


  2. Dupa acesta fotografie,cu inocenta-inocenta,asteptam una de la cel mai din urma birou,primul a fost de exceptie! . 🙂


  3. iniţial mi-a apărut un pingback pe blog, de la pătrăţosu, şi nu ştiam de ce, cum sau ce s-a întîmplat… nici acum nu am aflat 🙂 însă ce am aflat a fost un nou articol, care bag seamă că e înainte de articolul muribund… să fie oare programat să apară acum? o revenire? cine ştie… pătrăţosu ştie

    iar dacă numărătoarea vă va trece în sensul corect, înseamnă că nu voi mai avea nevoie de „?” cînd o să zic: revenire


  4. dragii mei, a fost o greseala de-a mea.
    am dat drumu la citeva comentarii, am sters altele,
    si am controlat toate posturile private, vreo 25, cred ca am apasat o casuta care nu trebuia apasata.
    se mai intimpla.
    oricum, stau si ma minunez ce cautare are un blog mort.
    Realmente sint socat de faptul ca nu scade sub 270 de vizitatori pe zi in medie si ultimele luni au fost spectaculoase.

    Din mai, data mortii,

    poate ca aceste cifre slujesc celor care se ocupa cu studierea fenomenului blogaresc.
    iunie 22398
    iulie 18420
    august 11 946
    septembrie 12035
    octombrie 12940
    numai in mai 2007 cind era sa mor mai aveam 12321
    cel ma mult? ianuarie 2008 128.498
    ziua cu cele mai multe accesari? 7380, 4 ianuarie 2008.
    comentarii? 21843
    average per day, 2007, in primul an de blogging, 1095 pe zi
    average per day, 2008, valabil doar pentru prima jumatate de an, cit a fost blogul viu, 1524
    in ultimele saptamini, cresteri de rating cu 11,09% sapt 20-28 oct.

    ce ma suprinde este cresterea de la 11.000 la 12.000 din nou.

    acest interes este tentant pentru revenire, dar paote tocmai acest interes poate insemna un mesaj foarte clar din partea Domnului, adica sa stau deoparte in continuare.

    luati acest raport ca pe o dare de socoteala in fata cititorilor interesati de acest blog.

    In rest… Dumnezeu cu mila SA peste noi toti.


  5. Oare poate Domnul sa spuna sa ne ascundem,atunci cand suntem cautati?
    Nu! Domnul nu face asa…ar fi fost tocmai invers,
    nu ar mai fi fost decat vreo 2sau 3 printre care as fi fost si eu ,sigur . 🙂
    Dar asa Domnul va spune sa veniti sa ne vorbiti
    daca ati face-o,ar avea multi de castigat.
    Poate ca mesajele catre inimile noastre,ar patrunde direct,dupa atat asteptare.
    ..Deci trebuie sa va hotarati.
    Domnul sa va dea intelepciune!


  6. Tacerea este o lectie care ne este pusa inainte foarte frecvent in BIBLIE .Ni se spune ca rezultatul neprihanirii este linistea. Din perspectiva spirituala agitatia,tulburarea nu constituie un tablou frumos….Calmul unui om este dovada de tarie.
    Asa ne-a invatat fr Marius Cruceru ,Domnul sa il binecuvinteze si sa-l foloseasca in lucrarea Sa.


  7. Hmm…şi nu mai stau oamenii la şezătoarea asta pătrată…era frumos 🙂


  8. „cereti si vi se va da”; cerem sa reveniti…Scuzati insistentele!


  9. nu stiu daca Domnul este cel care aproba tacerea Dvs. dar noua ne lipsesc postarile ,macr saptamanale!
    am avt bucurie la fiecare „predica” de pe acest blog si tare m-as bucura sa reveniti.


  10. subscriem …toata familia .Si,nu suntem…putini!


  11. Si io. Subscriu. Si promit ca nu mai zic sa lasati pe nime’ in pace. Ca poate mai apare iar … ‘not found’.


  12. Hey y’all!!! oare postul asta… „sa fie un semn?” 😕 dupa cum ar spune un prieten de-al meu
    in orice caz…peace out Patratosule, pana la urmatorul click gresit :)>-


  13. N= nord dar O e de la orice????


  14. Ni s-a promis „Pagubosu”in locul”Patratosului”N-a venit.Sa se reintoarca deci cel ce s-a retras…putin!Semneaza;multime de pagubiti!


  15. Paul”cere si ti se va da”! . 🙂


  16. @marioara : N de la nimenialtul si O de la orice vrei tu 😛 . . .

    de fapt sunt initialele mele


  17. Ca sa se redeschida acest blog,pe care nu l-am gasit la „pret redus”este nevoie de un curaj aproape perfect,alaturi de o rabdare si ingaduinta adevarat din Dumnezeu.
    Omeneste,la primele senzatii de greata,se arunca la cos,tot ce e indecent si sub limita bunului simt.
    De fapt,cred ca o restrictie la comentarii,ar trebui in prima faza,aceea de cunoster.
    Poti invinge prin asalt,prin provocare,ironie,dar nu e o lupta cereasca.
    Cu harul lui Dumnezeu,se poate renunta la judecati rapide,dar e necesara o respingere categorica a celor rai,ironici,batjocoritori.Se poarta asta in ultima vreme,la”unele bloguri asa zis crestine”plata va fi dupa fapta.

    Oamenii au nevoie disperata de Dumnezeu,si acest blog a fost prin harul Domnului,pentru ca nu a fost plin de lucruri inofensive si dorite de cititori.
    E nevoie de un curaj linistit,care sa-si traga taria in fiecare clipa din Duhul dinlauntrul.
    Asa a fost apostolul Pavel.A fost un curajos moderat,nu ca Ilie.
    Cu cat e nevoia mai mare,disperat se lupta si Cel rau,nevoia atator oameni,care cauta aici „o alta calitate”(” „)


  18. Sa nu mai vorbesti de moarte!
    E asa trist.
    Blogul nu e mort,ti-am mai zis.
    A fost doar rapit la al 3 lea cer,stii bine.
    Acum a revenit printre paminteni.
    Esti viu,Marius.
    E singurul lucru important acum.
    Poti zice ca,asemenea omidei,te-ai metamorfozat in fluture.
    Pina acum,nmetaforic,erai pe pamintul oamenilor.
    Acum zbori in cerul lui Dumnezeu.
    Nu-mi place porecla patratosu.
    Credeam ca esti asa,colturos la trasaturi.
    Asa credeam;o figura rece,distanta, de profesor doctor teolog academician,titlurile alea care ma lasa rece.
    Dar nu.
    Erai OM.
    Adica uman,cald,dragut.
    Handsom,cu aprobarea Dulcineei tale.
    M-AI IMPRESIONAT.
    Dulcineea,idem.
    Era asa originala in multimea de copii[accent pe ,,o”] ale machiatelor mutrisoare de tineri irizati.
    Era unica.
    Asa cum ziceai si tu.
    Ca El-Hristos ne face relevanti.
    Ne da identitatea Lui.
    A fost o intilnire serafica in seara aceea friguroasa in orasul care te astepta cu atita iubire.
    Acum,binecuvintat sa fii,tu si casa ta!
    Cu binecuvintarile cerului de sus.
    Cu roua pamintului de jos.
    Cu sanatate in inima ta.
    Rasplata sa-ti fie deplina din partea Domnului Dumnezeului lui Israel!
    Sub ale carui aripi ai venit sa ne luminezi pentru o vreme cararea.
    ,,Lumina lina lin lumini”
    Pina in ziua cind timpul va fi fara timp.
    In ziua Marelui Imparat.
    ,,La multi ani!”


  19. Amin!
    Frumos adevar! mai avem si oameni calzi intre noi crestinii
    . 🙂
    Da,Natalia este o persoana deosebita,parca a coborat din cer…si iubirea fratelui Marius la fel.
    Nu sunt multi daruiti astfel de Domnul,El sa le dea
    binecuvantarea frumoasa de mai sus.

    La multi ani,la toata lumea si binecuvantari ceresti!


  20. Pace si tie ,Elisa.
    Daca e ceva frumos in noi,e oglindirea slavei Lui.
    Si intiparirea Fiintei Lui.
    Ca noi de noi sintem doar niste copii alienati,plingind ca un prescolar, care si-a pierdut mamica in supermarket.
    Asa ca ,,sfintii care sint in tara sint toata placerea mea”
    Sau ,,ce frumos este Dumnezeu in sfintii Lui!” asa cum zicea fratele nostru de suflet ,Wurmbrandt.
    Sarbatori sfinte cu cei placuti Lui!


  21. Frumoasa surpriza ti-a facut colegul tau. Ms pt ca ai postat articolul acesta: mi-ai dat idei 😀



Lasă un răspuns

