h1

viitorul baptiştilor, pahare euharistice şi prostirea de sine

Ianuarie 2, 2012

Am putea imagina o discuţie despre viitorul baptiştilor din România după acest model?

Dacă totuşi descoperim că viitorul nu arată prea bine, măcar trecutul este luminos şi melodios!

Ieri am luat Cina la Aleşd! Am încheiat perioada de retragere! A fost o zi frumoasă! Mi-a făcut atît de mult bine perioada de stat în bancă! Voi împărtăşi (dacă este timp) cîteva concluzii referitoare la această perioadă!

Pînă atunci… m-am bucurat să văd din nou aceste pahare de aproape.

Începem un nou an! Am o bănuială: prostirea de sine nu ne va ocoli. DAcă aşa este, atunci este util să ne reamintim.

Lasă un răspuns

