h1

„Fără (prea multe) cuvinte” despre „Celelalte cuvinte”

Martie 19, 2012

Andrei Bădin mi-a adus aminte de Celelalte Cuvinte. Am ascultat bucata Fără Cuvinte.

Caius Hera a intervenit şi a spus că el a crescut pe muzica asta.

I-am răspuns că eu am crescut între Phoenix şi Celelalte cuvinte, sînt după generaţia care a crescut pe Phoenix.

Sîntem din generaţia care am făcut declaraţie de dragoste în acest fel:

sau astfel …

am înţeles bocetul lor muzical fără explicaţii prea multe

şi acum ştiu că-mi voi pierde mulţi prieteni, dar nu mă pot abţine să nu vă indic această bucată, cu recomandarea de a asculta mai ales de la minutul 3.54 încolo:

Adevăraţi moştenitori ai Phoenix-ului, Celelalte Cuvinte au încheiat trei decade de muzică bună în muzichiile româneşti.
Mă tem că încă nu s-au ridicat după ei trupe de aceeaşi valoare.

PS.
Mi-am adus aminte că asta ascultam pe vremea cînd am scris 7 kg de scrisori (în 1987 scrisorile se măsurau în kg nu în kilobiţi)

Lasă un răspuns

