h1

Paco de Lucia la Timişoara

Septembrie 9, 2007

Da, aşa cum spune Gîndurarul, Paco de Lucia vine la Timişoara. Nu mă înnebunesc după flamenco, dar De Lucia are o tehnică desăvîrşită.

Vă rog să ascultaţi şi să îmi spuneţi ce sînt alea: treizecişidoimi, şaiseişipătrimi? Aproape că este greu să le distingi „la ureche”.

Un singur gînd mă întunecă: Pînă acum au ajuns în România acele celebrităţi care nu prea mai au audienţă în alte locuri mai cu soare şi mai cu vază, spre sfîrşitul carierei sau în criză de imagine. Să fie oare Paco spre final? Vezi cazul lui Al di Meola de la Timişoara. Unde sînt vremurile de altă dată din Friday Night in San Francisco?

Am ajuns să mă întreb: Dacă şi acesta vine în România, ce probleme are?

Paco a început să cînte cam aceleaşi lucruri. Deocamdată la fel de bine, dar o criză de creativitate oare? cel puţin nu bea şi nu se droghează ca să poată cînta.

Să vedem, să vedem!

9 comentarii

  1. Ha! Suuuuuuuuuuuper!! Ce-mi place temperamentul asta spaniol, turbat de-a dreptul. Ole!
    Nu cred ca sunt saisprezecimi, tempo-ul e de vina. La inceput mai lent si rubato dupa care ajunge in Presto, si atunci optimile si saisprezecimile par treizecidoimi si saizecipatrimi.


  2. scuze, voiam sa spun ca nu sunt optimi, sunt saisprezecimi care par 32 si 63


  3. 64 adica. Hm. Vremea de afara e de vina


  4. a, cred ca te refereai la tremolo


  5. da 🙂
    Încearcă!


  6. He-he! Tehnica, lejeritatea mainii si multa munca inteligenta. Sa stii ca mi-ar iesi. . . . la pian, ca la chitara nu ma pricep. Eventual sa bat ritmul pe chitara. 🙂


  7. P. S. Cred ca trebuie sa ai inceput de parkinson ca sa-ti iasa 🙂


  8. da, eu vorbesc din postura celui care incearca, si daca nu sint mi se par 64-trimi 🙂


  9. La un moment dat am numarat pe un tremolo 8 sunete/bataie. Asta inseamna 32-imi.Acuma depinde daca spunem ca unitatea de baza e patrimea, atunci sunt 32-imi. Daca e optimea (si mi se pare mai credibil)atunci 8 sunete/intr-o unitate sunt 64-mi.
    Oricum, nu asta conteaza ci viteza.
    Oare exista o partitura la piesa respectiva? A fost notata? E ceva din folclorul spaniol. M-ar interesa cum au scris-o, oricum la tremolo nu cred ca au scris tot pomelnicul de note.
    Multumesc pt link, imi place f. mult cum canta.
    🙂



Lasă un răspuns

