h1

Comuna Apostolache

Septembrie 12, 2007

Mama s-a născut aproape de Apostolache, în Prahova. Numele îmi era cunoscut. Am avut colegi de şcoală cu numele ăsta. Apostolache, dar şi Postolache, dar cînd am descoperit postul lui Daniel din Groapa cu lei, m-am defectat de rîs. Merită. Ah ce bună descriere asupra unor personaje pe care le ştim şi unii şi alţii…ce descriere a unui personaj pe care îl cunosc în Domnul, cum spune Apostolul vorbind despre cineva, pe care îl cunoaşte prea îndeaproape…

bine ai venit, Daniel în groapa cu lei, în blogosferă, în Comuna Postolache.

19 comentarii

  1. Marius, cam de multe ori te-ai „defectat de râs” ces derniers jours. Să nu te creadă lumea „defect”! Eu zic că eşti „de efect”! 😉

    Apropo, ştii că noi, unii, citim „ş”, în loc de „che”. Aşa se face că Lache este „laş”. 😛 „Postolaş”, „poştalăş”… Apostolii nu erau tot un fel de „poştaşi”? Duceau vestea bună partout.

    Eu pun pariu (vezi postul „ha, ha, ha, rost de făcut bani) că se va „legaliza” sensul de „articol” al cuvântului „post”. Dacă nu cât trăim, atunci „post-mortem”. 😀


  2. Ce să fac? Dumnezeu mi-a dat prea mult simţ al umorului. S-ar putea ca asta sa fie defectul.

    S-ar putea ca într-o zi să „mor de rîs”, daca nu mor de inimă, dar trebuie sa fie un motiv foarte serios.

    Da, apostolaş merge.

    Trebuie să recunoşti că articolul lui Daniel este bun, seminal pentru gînd.


  3. cred ca şi e-nevasta lui e-Postolache ar merita un post.
    cristi


  4. Cine o să iasă totuşi Patriarh al Bisericii Ortodoxe Române? Cum să îl întâmpinăm,noi, webmasterul LA PĂRTĂŢOSU [De ce nu La rombu sau LA hexagonu?!].

    O să mai scriem un comentariu [e]vanghelic…o să mai punem nişte emoticoane…Sunt prea multe?! Nu-i nicio problemă: le înmulţim. Ha, ha, ha…şi Ha, ha, ha…

    Mamă ce m-am distrat. Dar, chiar aşa: De ce nu vă închinaţi la Sfintele Icoane? De ce sunteţi eretici?

    Da, de ce?+?. Pentru că aşa..că…da..

    Cine are mai multe comentatii e mai deştept.
    Cine are mai multe comentarii e…cult.
    Că noi vrem să aveţi mai multe comentarii şi de aia vă scriem.Că a coborât cireşul nostru la dv. în curte, când creanga dv. ne-a ajuns la subsolul blocului.

    Că ne-aţi pus în blogroll şi de aia scriem articole mai bune şi mai multe.Cred că e ghinion, nu?!!!!!

    Că, am scris un comentariu mai mare decât arti[colul] dv.

    ne cerem scuze respectuos [ cu literă mică] pentru că dv. faceţi o treabă foarte bună pe wordpress. Dar când plecaţi?

    Am auzit că plecaţi. Aţi făgăduit că plecaţi, da?! O să vă ducem dorul şi …pulberea. Aoleu! Pulberea? Adică, da, ce înseamnă asta, îmi doreşte moartea. Nu!

    e o urare de fată mare, că dv. sunteţi pudic, adică…da, că…noi…

    Ia uitaţi-vă cum a scris, părintele dorin! ce tupeu, să vină la noi şi să îşi bată taraba de noi.

    -Mai ai de gâd să scrii?! De ce tot scrii. Ne-ai înnebunit de cap. Vrei să se termine foaia domnului Cruceru şi să nu mai aibe unde să scrie? Că ce, eşti tu demn de luminăţia sa? Ce, tu nu eşti nimic pe lângă el…el e o bunăciune de băiat…o somitate universală de băiat…cel care evanghelizează întreg ori[ent]ul apropait, îndepărtat şi de la mijloc.

    De ce nu vorbiţi cu el la telefon şi să stingeţi conflictul de peste nouă ani dintre dv? Că el vă iartă, pentru că nu i-aţi făcut nimic.

    Dar de ce l-au ales Patriarh e ăla? Noi, baptiştii, nu am fost securişti, noi nu jucăm jocuri de noroc, noi nu bem, nu fumăm, nu cu[rv]im, nu minţim, nu mestecăm gumă, nu ne batem pe burtă cu adevărul, nu facem nimic…

    -Mai scrii mă mult?Bă, ce enervat?! Ce tupeu…

    -Da, fraţii mei, să ne rugăm pentru părintele dorim care ne invidiază pentru că nu e în top. Că el şi-a făcut blog din cauză că a vrut să se ia la întrecere cu noi şi urmăreşte numai ratingul.

    E un om infect, dar noi îl iubim şi ne rugăm să ajungă baptist ca şi noi, că e pe o cale greşită.

    Deci rugaţi-vă şi nu îl blestemaţi! Apoi urmează versetele despre non-blestem, după care două mii de emoticoane glabene, trei mii verzi, două milioane de semne numărate şi vreo trei pupici.

    E, pe asta nu o mai credeam: toţi ctititorii domnului pastor Cruceru se roagă pentru noi…şi de aia avem poftă la masă. Deci, poftă bună!


  5. Postolache s-a rătăcit iar prin piaţa Matache…Ajutaţi-l să ajungă acasă.
    cristi


  6. Şi iată-l şi pe responsabilul cu înjurăturile, Cristi-Pătrăţosu, care se roagă pentru noi din palatul de cleştar Roagă-te tare, că tot la masă sunt!


  7. Hm…
    Un popa mistocar, smecher, baiat de cartier in sutana, un fel de „parazitii” in varianta eclesiala. Care nu se da cu una cu doua ca de…de mai bine de doua mii de ani…etc.
    Stimabile bastrix, comment-ul tau nu merita nici macar o replica;
    pe de alta parte ma tem ca incercand sa-ti raspund, s-ar putea sa trebuiasca sa folosesc acelasi gen de limbaj. Adica sa-ti seaman intr-o oarecare masura.
    Doamne fereste!


  8. Cred că sunteţi prea frec[ţi]e domnule miştocar anonim şi nu pot să va spun altumva pentru ca sunteţi ca Ombladon in fundul curţii sau ca Grasu XXL când mânca corcoduşe.

    Da, cred că am căzut printre vizitatorii de blog din Piaţa Matache, ca domnu Cristi Fictivu…şi la Oradea plouă până mâine.

    Da ce contează, conteazĂ. Ridic ratingul lui domnu Cruceru, care nu îmi răspunde pentru că se moare de râs pe el…care este indispus pe coclauri, în misiune la furat ortodocşi..da, zece…şi aşa mai departe.

    Că nu ştie , frate, poporul să parlească deloc şi…ca să zic aşa, pleacă cu coada între picioare…

    Aha, hâm, ce îmi pierd timpul cu toţi…inte[lec]tu-a-l-i-i.


  9. Ce „crestini”…urmasi ai lui Hristos…vai de noi ?!!.
    Vom da socoteala de orice vorba in fata Celui Sfant !!!
    Rusine.


  10. da, sa le fie ruşine…


  11. si dvs. sa va fie rusine, bastrix !!! am spus-o la I plural.
    M-am inclus si pe mine:”vai de noi”.


  12. Ohoho! Acu am ajuns! Cînd vin, ce găsesc?
    V-am spus eu, dragii tatii, că un dialog în termenii aceia nu are rost?

    Nu ştiţi vorba scripturii?
    Iată ce ne arată înţelepciunea lui Dumnezeu:

    Înţelepciune drepţi!
    Să luăm aminte (toţi, Nicu, inclusiv tu, eu, toţi):

    (Traducerea sinodală)

    Proverbe 9:7 Cel ce ceartă pe batjocoritor îşi atrage dispreţul, şi cel ce dojeneşte pe cel fără de lege îşi atrage ocara.
    Proverbe 9:8 Nu certa pe cel batjocoritor ca să nu te urască; dojeneşte pe cel înţelept, şi el te va iubi.
    Proverbe 9:12 Dacă tu eşti înţelept, eşti înţelept pentru tine, şi dacă eşti batjocoritor, singur vei purta ponosul.
    Proverbe 15:12 Celui batjocoritor nu-i place dojana; de aceea el nu se îndreaptă spre cei înţelepţi.
    Proverbe 21:11 Când cel batjocoritor e pedepsit, cel fără minte se înţelepţeşte şi când cel înţelept este dojenit, el câştigă în ştiinţă.
    Proverbe 21:24 Cine este semeţ şi îngâmfat se cheamă batjocoritor; acela se poartă cu prisos de trufie.
    Proverbe 22:10 Alungă pe cel batjocoritor şi cearta va lua sfârşit şi pricina şi defăimarea vor înceta.

    Pe ultimul m-am temut să îl dau complet

    Proverbe 24:9 ….şi batjocoritorul este o scârbă pentru oameni. (asta-i explicaţia pentru emetiral)


  13. mai scrieţi un rând şi pentru mine, că noi nu avem Scriptură ca să copiem. Noi nu suntem aşa ca dv., deştept, fapt pentru care ne tememe de dv. ca de ţunami.

    Dar chiar, de ce nu vă închinaţi la Sfintele Icoane, dragii tatei?
    De ce aveţi nasul mare? Dar de ce aveţi cisterne multe de apă, leptoace şi alte …şmecherii?

    Băi, ce întrebări intelectuale am, luate de la fraţii baptişti, trase la xerox.

    Dar de ce nu mai puneţi nişte texte?
    Dar de ce…profitaţi de comentariile noastre ca să ajungeţi în top?

    Eu cred că sunteţi prea…


  14. Ce mizerie de om… E preot?


  15. Oricum, viitorul patriarh al Bisericii Ortodoxe a studiat doi ani la Facultatea de Teologie Protestantă din cadrul Universităţii din Strasbourg. Ştiu că nu înseamnă mai nimic pentru protestanţi, dar totuşi, a făcut-o.

    Cât despre Bastrix, eu cred că e prea…


  16. Lasă-l în plata Domnului, Cipri!
    Şi pe viitorul patriarh.
    vorba unui prieten.

    Cine va fi următorul patriarh?
    Acelaşi – îmi răspunde el.

    Acelaşi, aceleaşi apucături.

    Lasă-i! uite, altele sînt problemele, problemele nu sînt în jurul oamenilor, ci în jurul atitudinilor.
    Uită-te la noua ispravă de gîndire ondulatorie corespondentă spaţiului mioritic.

    Hamism! Ai mai auzit de aşa ceva în contextul dosariadei?
    Hamism!


  17. Ghici, Alin! Ghici!


  18. Da, aşa e. Sunt probleme şi mai mari.

    Când am făcut cursul de exegeză pe Epistola lui Iacov, capitolul 3 începe cu un verset care mi-e nu îmi dă pace. „Să nu fiţi mulţi învăţători pentru că ştiţi că vom primi o judecată mai aspră.”

    Orice deschidere de gură, deci orice rostire este o mărturie. Dacă orice cuvânt rostit este luat în seamă, şi judecat de Dumnezeu, atunci cu siguranţă că şi cei care sunt în poziţii care le permit să înveţe despre Dumnezeu pe alţi oameni vor fi traşi la răspundere de Însuşi Dumnezeu. Deci, orice învăţătură îşi va primi dreapta răsplată înaintea judecăţii drepte a lui Dumnezeu. Nu ar trebui oare să ne cântărim cu deosebită grijă şi migală atitudinea lăuntrică şi cuvintele învăţăturii pe care o dăm celor care ne ascultă? Dacă Judecătorul este Însuşi Dumnezeu, oare nu ar trebui să fim sinceri după cele drepte ale lui Dumnezeu?

    Din nou, Însuşi Dumnezeu începe judecata de la casa Lui. Petru ne spune că va fi aspră…


  19. eu locuiesc in spania(barcelona) dar toata familia o am in apostolache, acolo am trait pana la varsta de 6 ani:)si vin in fiecare vara, nu mereu dar vin si iarna in vacanta.Este o comuna foarte frumoasa si cu o priveliste minunata!

    Traiasca Apostolache!



Lasă un răspuns

